Karta rfid - do czego służy oraz gdzie możesz ją używać?
W obecnych czasach praktycznie każdy z nas ma w portmonetce jakąkolwiek kartę. Czy jest to karta do komunikacji miejskiej, do bankomatu, bądź karta lojalnościowa, jaką możemy dostać w rozmaitych marketach, ich działanie będzie podobne.
Ich miana to karty rfid, zaś używanie wyszczególnionych kart opiera się na łączności z czytnikiem za pomocą układu fal radiowych o różnej częstotliwości. Dzięki wykorzystanym w nich specjalnym układom elektronicznym da się rejestrować oraz czytać informacje. Co jeszcze trzeba o kartach wiedzieć? Dobrze jest objaśnić dokładne działanie prezentowanych kart. Zbliżeniowe karty oparte na systemie rfid są to trzy kluczowe fragmenty: przytoczony przedtem czytnik, anteny, jakiej najczęściej nie widać, albowiem jest wbudowana w czytnik jak też najważniejszej części – samej karty.
Po przestudiowaniu tego tekstu, polecam air hockey game inne informacje na prezentowany temat, które okażą się nie mniej zajmujące.
Funkcją czytnika jest wytwarzanie pola elektromagnetycznego, które będzie zasilać kartę w sytuacji, kiedy klient będzie potrzebować jej użyć.
Po przestudiowaniu tego tekstu, polecam air hockey game inne informacje na prezentowany temat, które okażą się nie mniej zajmujące.
Funkcją czytnika jest wytwarzanie pola elektromagnetycznego, które będzie zasilać kartę w sytuacji, kiedy klient będzie potrzebować jej użyć.
Author: Global Panorama
Source: http://www.flickr.com
Author: Martin Lang
Source: http://www.flickr.com
Niezaprzeczalnym atutem rfid jest brak nieodzowności bezpośredniej styczności ze skanerem. Dzięki temu klienci mają mniejsze obawy, iż ich dane pozostaną skopiowane a także wykorzystane w niewłaściwy sposób. Nie można funkcjonować bez kart, jednakże trzeba też mieć pojęcie, w jaki sposób ich używać, by obniżyć ryzyko zagrożenia. Karty zawsze powinniśmy trzymać przy sobie, co zminimalizuje ryzyko ich kradzieży lub zgubienia.
Współczesne systemy ESOK nie są już jedynie systemami kontroli oraz szczelnego rozliczania pobytu konsumenta na basenie, ale instrumentami do marketingu i sprzedaży.