Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/digitalsys.pl/includes/menu.inc).

Co można zrobić, by usprawnić handel w sieci?

  • Posted on: 25 September 2019
  • By: addmean
Handel i marketing są podstawowymi umiejętnościami, które musi zdobyć każdy handlowiec. To dzięki nim biznes osiąga nieprzerwany przypływ pieniędzy. Marketing jest także dyscypliną wiedzy, która nieustannie się rozwija. Dzieje się to za sprawą rozkwitu informatyki i nowych technologii.

strona internetowa
Author: Victor van Werkhooven
Source: http://www.flickr.com
Internet wraz ze swoim rozwojem naświetlił nowe możliwości pozyskiwania klientów. Prezentowanie usług czy działania handlowe stały się możliwe praktycznie bez konieczności opuszczenia fotela. Jest to duże uproszczenie zarówno dla klientów, jak i sprzedawców. Co zrobić, by usprawnić handel w sieci? Należy zastosować remarketing - Agencja Artefakt.

Faktycznie jest to dobre rozwiązanie, ponieważ wielu potencjalnych klientów zwiększyło swoją aktywność w sieci, współtworząc bardzo dochodowy rynek. Toteż remarketing Google jest skutecznym instrumentem zdobywania klientów. Otóż ten rodzaj marketingu polega na tym, by dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy już gościli na naszej stronie. Remarketing jest zjawiskiem czteroetapowym.

wypełnianie podatku przez internet
Author: Administración Nacional de la Seguridad Social
Source: http://www.flickr.com
Najpierw polega na gromadzeniu maksymalnej ilości informacji o danym użytkowniku sieci, który był na naszej stronie. Wizytując ją zostawił po sobie ślad, co umożliwia określenie jego profilu psychologicznego. Można uzyskać informacje na której podstronie był najdłużej, co zwróciło jego uwagę. Zdobyte informacje posłużą następnie do utworzenia komunikatu remarketingowego.

Taka reklama będzie o wiele skuteczniejsza, ponieważ oparta na przeanalizowanych danych dotyczących jej adresata. Następnym etapem jest przesłanie reklamy do przebadanych internautów. Pozostają tutaj dwie możliwości. Można wysłać ją w formie mailowej. Drugim sposobem jest wyświetlenie tej reklamy na innych stronach internetowych internetowych, wizytowanych przez badanego użytkownika.

Dużą zaletą i zarazem łączną cechą tych dwóch form przekazu jest to, że dociera się do odbiorcy z reklamą usługi lub produktu, który jest przedmiotem jego zainteresowania. Następnie już tylko pozostaje analiza i obserwacja rezultatów kampanii, aby ją uskutecznić i zoptymalizować. Powyższe etapy remarketingu czynią go bardzo skutecznym narzędziem zdobywania wiedzy o kliencie.